Sweetie簡介:

中環打滾多年的小秘書,與你分享OL話題和生活趣事。

<職場、潮流、飲食、旅遊>

2016年5月16日 星期一

【附食譜】GIGI姐STAUB煲湯 & 肥媽飯煲海南雞飯



好耐無玩煮飯仔,今日無咁忙就攞番啲新玩具出黎玩,全部都係唔洗錢,STAUB煲係嗰時萬寧有印花媽咪加埋錢換比我,肥媽飯煲係公司抽獎獎品,呢個德國寶多功能飯煲都唔錯,睇返零售價要成$1,630蚊架,而且仲可以用黎做麵包或蛋糕,之前想試下自己做麵包,宜家可以慳返唔洗買麵包機^o^

STAUB煲湯就最好,因為大火滾起轉細火煮2-3個鐘就已經出晒味。今日就煲咗最易同好有營養嘅青紅蘿蔔蕃茄粟米豬骨湯。其實肥媽飯煲都可以用黎煲湯,仲方便D,但決定都係拎黎煮海南雞飯。大家之前有冇睇過食平D節目?肥媽海南雞飯真係好易整又好味,可以話將D食材放晒入飯煲就等開飯。

食材 (2人份量)
斑蘭葉2 (打結)、香茅2 (先拍一拍)
薑片4(先拍一拍)、蒜頭3 (拍扁)
急凍雞脾2 (先用鹽和胡椒粉醃1-2小時)
2量杯、雞湯2量杯

做法:
米放飯煲內洗好,加少許油、 1茶匙鹽 (我冇落到都夠味) 、雞湯、上面再放蒜頭、薑片、斑蘭葉及香茅,最後放雞脾,關上蓋,然後開掣,好似平時煮飯一樣,飯熟就食得   (如果隻雞脾太厚就等飯熟後焗30分鐘)

呢個多功能飯煲抽中返黎都係第一次用,有成11種唔同功能同埋9種煮飯模式,我就比佢個整麵包、蛋糕同乳酪功能吸引住,下次再玩下先。

另外我今日上網睇到有信用卡迎新禮品免費送呢個肥媽飯煲,有興趣申請嘅話就可以慳返千幾蚊,可以入去呢條link睇睇:


{#iconb_62}Facebook 專頁有更多其他資訊,
請給Sweetie Page一個like以示支持,多謝


公司抽獎獎品~德國寶飯煲

我覺得外型都OK~












沒有留言:

張貼留言